17 Ekim 2009 Cumartesi

YENİ BİR DATÇA SAYFASI


Bir Müddettir bloglarımla ilgilenemedim,hatta
merak edip arayan arkadaşlarım da oldu,nasıl
bir yaramazlık yok ya gibisinden.Bugün biraz rahat-
ladım ve ilk işim bu satırları yazmak oluyor.
Oğlumun teşvikiyle normal bir site çalışmasına
başladım,bloglarımda bir çok konu dağınık olarak
duruyor ve imkanları artık bana yetmiyor.Girmez
olaydım,bir ara pes edecektim ama karekterimde
olmadığı için beceremedim,nihayet bugün sitem
biraz biçimlendi,tabii tasarımını kendim yaptığım
için bir çok şeyi öğrenmem gerekti.Bir çok başlık
saptadım,bunlar üzerinde çalışacağım.Birçok eksiğim
olacaktır ama zamanla bir çoğunun düzeldiğini
göreceksiniz.Siteye girmek için Google de
www.datcadetay.com yazabilirsiniz.
İkinci Konu videolarımı koyduğum sitedeki sorun
halledildi yeni videolarım için hazırlıklıyım.
Fotoğrafa gelince,bahçemizde yavrulayan kedinin
yavrusu.İki yavrudan bu sağ kaldı,adını fıstık
koydum.Hergün yorulduğumda çıkıp annesiyle oynaş-
masını seyrediyorum.Birbirleriyle öpüşüp koklaşıyor-
lar ,o annenin yavrusuna olan ilgisi ,insanı büyülüyor.
1,5 yıl önce de bugün 17 ekimde(benim doğum günüm)
evimize yavrulayan 5 kedi yavrusunu zehirlediler,
tek tek acıyla öldüler.17 ekim deyince aklıma onlar
geliyor artık.Vereceğim yerleri de belirlemiştim,
biraz daha büyüsünler derken.Mahallemizden ama
görmeyince kimseyi suçlayamıyorsun.Gazetelerde hergün
okuduğumuz vahset haberlerine şaşırmayın,çocukken
doğa ve hayvan sevgisini tatmayan insanlar bir çok
şey yapabilirler,her şey birbirine öyle bağlı ki!

Hiç yorum yok: