9 Mayıs 2009 Cumartesi

Anneler günü

Bu Anneler gününde Datça'dan uzaktayım,Datça
mızda bir çok etkinlik var Annelerimiz için.
Orada olup onlarla bu güzellikleri paylaşmak
isterdim.Annemin,Eşimin ve tüm Annelerimizin
anneler gününü kutluyorum.

İlk tanıdığımız koku onun kokusu,ilk tensel
teması da onunla yaşarız,ilk gülümsediğimiz
insan,ilk rüyalarımızda gördüğümüz,anne dedi-
ğimizde içimize bir sıcaklık yayan sevgi...

Anneler,fedakar canlılar;doğada annelerin
yavrularına duyduğu bu sevgi olmasaydı,bu
koruma,ilgi olmasaydı bir çok canlının bugüne
dek neslini devam ettirebilmesi mümkün olmazdı.
En küçük bir canımızın yanmasında anne diye
seslenmemizin nedeni budur;onlar her zaman
yanımızdadır.Tüm doğada anneler saygı duyulacak
canlılardır.
Tarihin ve yaşamın belirli zamanlarında onlara
kıyanlar,acı verenler anne sevgisini çeşitli
nedenlerle alamamış kişilerdir.Onlar sevgiye
düşman olmuşlardır.

Diğer bir yönden annelerin verdiği eğitim,terbiye
o çocuğun geleceğinde önemli bir etkendir.
Burada bütün yükü annelere atmak değil niyetim,
çocuğun yetişmesinde anne ve babaların sorumluluğu
ortaktır ama annenin önemi bambaşkadır.
Kültürlü ,eğitimli annelerin varlığı sağlıklı
toplumlar oluşturmada büyük bir güvencedir.
Kızlarımızın okutulması,iyi bir eğitim alması
bu yüzden büyük önem taşımaktadır.

2 yorum:

Mehmet Vuran dedi ki...

Bütün annelerin "Anneler Günü" kutlu olsun...

Apartman Balıkçısı dedi ki...

Hocam, yazmak istediklerinizi yazamamışsınız yine:)

Yazı için teşeklürler. Ben de bu vesile ile geç te olsa tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.