23 Ocak 2009 Cuma

Anemonlar açınca



Bugün kahvaltımı yapar yapmaz yola çıktım,planımı
dünden yapmıştım hava güzel olursa Burgaz'a doğru
bir yürüyüş yapacaktım,Anemon denilen lale türü
çiçekler her tarafa yayılmış diye arkadaşlardan
duymuştum.Bu çiçekler koruma altında.Giderken
arkadaşım Can Bey'e uğradım o yöreyi daha iyi
tanıyor,günlük sporlarını yapan bir çok kişi bura-
lardan geçer,ben en son Burgaz kalıntılarının fo-
toğraflarını çekmek için gelmiştim.Neyse Can bey
beni kırmadı beraber güzel bir sabah yürüyüşü yap-
tık,hava bahar havası gibi ılıktı,lodostan hafif
bir rüzgar esiyordu,gök yüzü bulutlarla kaplı idi.
Her sabah buralardan geçen insanlar kendilerinin
ne kadar şanslı olduklarını içlerinden geçiriyor-
lardır,essiz güzellikte manzaralar,çiçekler,kışı
buralarda geçiren rengarenk kuşların sesleri,içine
çektiğin tertemiz bir hava...Gelelim Anemonlara;
hakikaten çok güzeller,her yer gelincik tarlası
gibi anemon.5 değişik rengini gördüm,bol bol fo-
toğraf çektim,bazen yeşil çimenlerin üzerine uzan-
dım o şekilde fotoğraflar çektim.Bu konuyla ilgili
bilgileri ve fotoğrafları"Adım adım Datça"bloğun-
da görebilirsiniz.Bu sayfada yürüyerek gezdiğim
yerleri tanıtacağım.Linkler kısmında tıklarsanız
bu gezinin ayrıntılarını izleyebilirsiniz.

Muzaffer Özgen Datça

Hiç yorum yok: