12 Mayıs 2009 Salı

İzmir-Güzelbahçe


Cumartesi günü bloglarımız yoluyla tanıştığım
arkadaşım Mehmet beyle buluştum.Doğma büyüme
Güzelbahçeli.Ben Güzelbahçe'ye bir çok kez gittim
ama Güzelbahçe deyince kıyı şeridiyle sınırlı
bir yer sanıyordum,oysa asıl Güzelbahçe kıyıdan
uzaklaştıkça kendini gösteriyor.Buca'ya yarım
saat,otobandan Narlıdere kavşağından ayrılıyorum.
Güzelbahçe girişinde Mehmet bey yolun kenarında
beni bekliyordu,fotoğrafarından sanki yıllardır
tanıdığım birisi gibi tam önünde durdum,arabaya
binip Güzelbahçe içinde bir parka gittik,içerlere
doğru arazi yükseliyor,her tarafı görebiliyorsunuz.
Birbirimizden bahsettik,güzel bir tanışma oldu,
Mehmet bey Güzelbahçe'deki doğal güzellikleri
göstermek için sabırsızlanıyordu,tepelere doğru
yol aldık,eski Datça yolu gibi dar bir yol.
Virajlarla,rampa çıktık,bir tepede durduğumda
aşağıda ve uzaklarda bir kaç köy görünüyordu,
Mehmet bey isimlerini söyledi ama tabii aklımda
kalmadı.Datça gibi doğa buralarda hala güzelliğini
koruyabilmiş.Meşe ağaçlarının yanında Mehmet
arkadaşımın fotoğrafını çektim,hoşgörüsüne
sığınarak yayınlıyorum.

4 yorum:

Apartman Balıkçısı dedi ki...

Muzaffer Hocam...

Ayaklarınıza sağlık, ne iyi ettiniz de geldiniz.

Sizin gibi doğa sevgisi ile yanıp tutuşan, hoş sohbet bir kişi ile tanışmak benim için keyifti. Yolunuz ne zaman düşerse beklerim...

Bir hatamız, kusurumuz oldu ise bağışlayın lütfen.

MUZAFFER ÖZGEN dedi ki...

Her şey için teşekkürler,hata kusur
ne demek,kalpen yapılan işlerde.Aynı zevki ben de duydum.
Sayfalar ve benim becerim o günü
anlatmak için yetersiz kaldı.Sıra
diğer Mehmet ile tanışmakta.

Mehmet Vuran dedi ki...

Merhaba Muzaffer hocam,

Güzelbahçe geziniz ve Mehmet beyle tanışmanız çok iyi olmuş. Yazınızı da çok severek okudum. Yorum yazmak üzere yorum penceresini açtım ve sizin yorumlarınızı okumaya başladım. Okurken bir taraftan da, "darısı bizim başımıza" diye yazayım diye geçiriyordum içimden ki, siz yazmışsınız zaten. Sanırım diğer Mehmet ben oluyorum :))

MUZAFFER ÖZGEN dedi ki...

Evet Mehmet Arkadaşım diğerMehmet
siz oluyorsunuz,Kısmet olursa bir ara uğrayacağım.Sizi de görmeyi
çok istiyorum.