31 Mayıs 2009 Pazar

Datça 'da Güneşin batışı


Yirmi günü geçkin Datça'dan uzak kaldım,
dönüş yolculuğumda acele etmemek için hep kendime
telkinde bulundum ,içimdeki coşku bir an önce
Datça'ya ulaşmam için beni zorluyordu.
İzmir'de Buca'da kalıyorum,Datça'nın rüzgarını
bir an için unutuyorum oralarda, bulunduğum
yer rüzgar almıyor.Datça'ya gelir gelmez bizim
meşhur rüzgarımız karşıladı beni.
Tam Datça'nın meşhur virajlarından geçiyordum
batmakta olan güneşin görüntüsü altın bir tepsi
gibi Gökova'nın öbür ucunda kendini göstermez mi?
Hemen arabadan inip bagajı açtım fotoğraf makinamı
çıkarıncaya kadar güneşin yarısı dağların arkasında
kaybolmuştu bile,ama yarısının görüntüsü de yetti.
Bir çok yerde denir işte"güneşin batışını burada
izlemek apayrıdır"falan diye ya Datça'da da yazları
güneş batarken çok güzel görüntüler oluşturuyor.

3 yorum:

Apartman Balıkçısı dedi ki...

Hocam hoşgeldiniz Datça'ya. :)

Yeni yazılarınızı merakla bekliyoruz.

MUZAFFER ÖZGEN dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım,fotoğraflarını yolluyorum.

Mehmet Vuran dedi ki...

Datça'da da güneş böyle güzel batar(mış) işte :) Görsünler...