21 Mart 2009 Cumartesi

Çine Yolu


Muğladan Aydın'a gelirken Yatağan Çine arasında değişik
doğal güzelliklere sahip bir yol bu Çine yolu.Daha önce-
leri çine çayını takip ederek giden virajlı o kadar da
değişik doğal güzelliklere sahipti.Dağlar sanki birisi
eliyle koymuş gibi taşların değişik düzenlemeleriyle
bir keykel galerisini andırıyordu.Sonra buraya baraj
yapılmaya başlandı yol değişip şimdi gittiğimiz yol
oldu.O görüntülerin bir çoğu kayboldu.İlginç olan
kayalarla kaplı bu dağlarda her tarafın zeytin ağaçla-
rıyla kaplı olması.Neyse bu gidişimde yanımda oğlum da
vardı "baba dedi ne kadar ilginç yerler ama bir yerde
konu olduğuna rastlamadım"aynı fikirdeydim,kapadokyadan
bile ilginç görüntüler.Dönüşümde bir yerde durayım da
görüntü alayım dedim yolun kenarında bir araba duracak
kadar yer yok,bir ara boşluk bulup durdum.Mis gibi bir
hava her yan yemyeşil .Karşımda bir tepe vardı oraya
çıkarsam size bahsettiğim taşlardan resimlerim belki
dedim ve çıkınca bir müddet öylece kaldım.Harika güzel-
likte bir vadi müthiş heykelleriyle uzanıyor.Güneş kar-
şımda olduğu için istediğim görüntüleri alamadım ama
bir fikriniz olsun diye videoyu web sayfama koydum.
Doğa yürüyüşünü sevenler,fotoğraf çekmeyi sevenler
fırsatını bulursanız bu vadiye gidin yatağana giderken
bu yolda bulunan tünele 4-5 km mesafe bir yerde.Benim
gelecekte yapacağım işlerden biri de bu olacak,tabii
bir arkadaş grubuyla gezmek iyi olur,bir de bahar en
uygun mevsim.

Hiç yorum yok: