22 Mart 2009 Pazar

Efes'ten kamera görüntüleri

Efes'te çektiğim kamera görünbtülerini bugün
düzenliyerek web sayfama yükledim.Daha önce de
bahsettim daha görüntüleyemediğim bayağı yer var.
Sağlık olursa bir daha ki sefere çekeceğim.Çekim-
lerimi izlediğimde hatalarımı gördüm ama bu güzel-
likleri görmenizi istediğim için sayfama koydum.Çekim
yaparken bunların internetten yayınlanacağını
unutuyorum,konuyu çekerken çabukça başka bir yere
geçiyorum veya zoomlamayı hızlı yapıyorum.Bunlar
internete göre değil.
Hangi konu olursa olsun insan ögesini sıkça
kullanıyorum.Güzelliklere bakan,etkilenen gözler
olmasa onların bir değeri olur mu?İnsan ve güzellikler
birbirini tamamlayan şeyler(doğal olsun,tarihi olsun),
insandan ve bu zenginliklerden yoksun bir dünya..

Gözümüz geniş bir alanı görür ve biz bu alan
içirsinde ayrıntıları, bazen de tersi bütünü kaçırırız.
Sanat eserlerinde sanatçılar bunu yakalarlar.Kamera
çekimlerinde gözümüz kameradaki şekle odaklandığı
için o görüntü veya ayrıntı daha etkileyici oluyor.

Hiç yorum yok: