2 Nisan 2009 Perşembe

Afrodit şehri Datça

Biraz önce Datça'daki gezilerimi topladığım
"adım adım Datça"bloğumun son rütuşlarını
yaptım ve oraya bu başlığı atarak bir giriş
yazısı yazdım.Bu fotoğraflardan bazılarını
gelecek yıllarda belki de çekemiyeceğim diyo-
rum orada;çünkü o görüntüler olmayacak.Bu
Afrodit gibi güzel doğayı gezdikçe geleceği
ile ilgili kaygılarım artıyor.Sadece bu top-
rakları seviyorum demek yetmiyor,gözler şimdi
bu güzelliklere çevrilmiş durumda,çevreci olup-
da evlerini en bakir alanlara,kocaman yapılar
olarak dikenler siz orayı imara açıyorsunuz ve
o güzelliklere zarar veriyorsunuz.Bizim ülkemizde
çevrecilik kendi menfaatleri ile sınırlı.Sessizce
bu alanlar inşaatlarla dolmakta,insanın yaşamaya
korkacağı yerlerde binalar yükselmekte.Datçayı sevmek
yetmez gözümüz gibi korumamız lazım.Çevreciler,
yöneticiler,tüm bu topraklarda yaşayanlar.Dikkat
diyorum Datça da diğer bir çok turistik yer gibi
olmasın.

Hiç yorum yok: