5 Nisan 2009 Pazar

Yağmurun Şarkısı


Bu sabah yağmurun sesiyle uyandım,bayağı bir sürpriz
oldu benim için.Çünkü gece rüzgar hafifçe kuzeyden
esiyordu,hava da açık gibiydi.Bir haftaya yakın süren
sıcak hava dalgasının ardından yağmur bütün bereketiyle,
düştü toprağa.Çektiğim görüntülerle bir video hazırladım.
Bu kez arka planda müzik olarak yağmurun kendi sesinden
bir şarkısı var.Videonun başlığını o yüzden"yağmurun
şarkısı dedim.Yaptığım video şu sıra web sayfama
yüklenirken ben de bu satırları yazıyorum.Bahar yağmur-
ları hızla yağıp geçerler ama bu yağmur bayağı iyi yağdı.
Yeşil yapraklarda çıkardığı sesler,çiçeklere dokunuşu bir
başka güzeldi.Bu şarkıyı duymayanlar için web sayfama
yüklüyorum.

2 yorum:

Mehmet Vuran dedi ki...

Muzaffer hocam yağmur hakikaten çok güzel yağmıştı. Ama bugün de (yani sizin yağmurun videosunu çektiğinizin ertesi günü) burada daha güzel yağdı...

MUZAFFER ÖZGEN dedi ki...

Evet,asmalar için iyi olmuştur herhal.Bu yıl Datça'ya yağmur iyi
yağdı.