5 Mart 2009 Perşembe

Datça-Ilıca Göl ve Harıp Ağacı


Dün sabah ılıca göl'e ve dolayısıyla Belediye
parkına doğru bir yürüyüş yaptım.Buralarda
geçen yıl çok fotoğraf çektim ama yeni bir
kamera ile yeniden çekimler yaptım.Sessiz,
huzur dolu bir ortamda dolaştım.Hazırladığım
videoyu "Son Durak Datça" bloğuma koyacağım,
sizin de izlemeniz için sayfama koydum.Bura-
da sergilediğim slayt ve videolar web sayfam-
da kalıyor.Çok fazla video ve slayt olunca
sizlere kolaylık olması için önce bloğuma
koyuyorum.Datça'nın en çok sevdiğim zamanları
geldi,çiçekler açıyor,kışın soğuğundan kaçan
kuşların sesleri değişik bir atmosfer yaratı-
yor.Yolumun üzerindeki yaşlı harıp ağacının
tekrar bir videosunu çektim.Dallarının arasın-
dan Datça'nın masmavi suları parıldamakta.
Videosu web sayfamda.

Hiç yorum yok: